expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 21, 2010

Baru nak letak gambar2 Wedding?~

Salam 1 Malaysia~

Sekarang baru la macam berkobar2 nak hupdate blog ni..hihi..Al-maklum la Daku suda mendapat kembali Broadband ku..hihi..So, mungkin bukan tetiap ari nak hupdate blog ni..tp, once aku benti keja insyaAllah tetiap hari la di hupdate kan..hehehe..konon la berkobar2..hihi..Marah En. Iszuwan sbb dok ngadap blog tapi tesis x tulis2 jugak..hahaha..sekali, broadband aku disita plak..hahaha
Eh, sebenar nak cite tntang majlis aku aritu.. Apakah kejadian2 yang telah berlaku sepanjang date tu? Jeng2..ikut la baca eh, setiap entri2..hihi..xcukup 1 entri jek..
Al-kisahnya, sehari sebelum nikah meaning malam berinai tuh butik pengantin dtg la nak pasang pelamin ape bagai..tapi, sungguh mengecewakan ape yg diorg wat..DISASTER! Cth pelamin yang dijanjikan ..


Baju hubby aku plak? rancang2 nak wat mandarin kot..agak2 korang tau xrupenya? ha, cth nya camni..
Korang tengok la sendiri next entri gambar2 kawen yang akan diupload nnt..huhu

1 comment:

  1. aku pun ada pengalaman buruk dengan bridal boutique. baju yang aku minta lain, dia bagi lain. memang aku marah, rasa tak mahu pakai je.
    Dah tu pula, si juruandam tu tak leh tengok orang lain lebih dari dia. Sepupu2 aku yang cantik2 semua dia komen, jeling dan tiba2 bagi ulasan yang takde kaitan langsung.

    ReplyDelete