expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Feb 13, 2011

Excited terlebih...

Salam...

Ada someone tanya  aku, best tak feeling nak dapat baby...?
Errkkk.. apa aku nak jawab..? 
Ngeeee~ sumpah aku takut sebenarnya.. Of course aku excited, nervous, kecut perut dan segala macam lagi lah rasa yang sempoi duduk dalam hati aku since 6 bulan lepas...
Tapi, obviously perasaan takut lebih menguasai diri... Don't get me wrong. Aku memang happy sangat-sangat menunggu kelahiran baby. Tak sabar. Excited. Rasa macam nak esok je baby lahir. Ngeeee~
Cuma, honestly aku ada sikit rasa takut. Serius, takut wooo... 
Aku kat besut ni dah lah berdua je dengan wife... Kot-kot la tetiba wife dah rasa nak terberanak, haaaa.. tak ke haru jadinya..Lagi-lagi kalau hal jadi tengah-tengah malam.  Tak ke menggelupur aku sorang-sorang...? Hushhh... takut wooo.. Buatnya jadi tengah-tengah malam, mau mati akal aku dibuatnya. Nak bawak balik rumah mak sendiri, drive 7 jam .. rumah mak mertua pulak, 5 jam journey, tapi kena tempuh hutan gerik.. Mak aiihh, thrill beb. 
So, untuk tidak membuatkan keadaan aku kelam kabut nanti, keputusan dah dibuat. Masuk je bulan Mei nanti, wife akan dihantar ke umah mertua...Ahaaaa... Ngeeee~


 by : Hun...

No comments:

Post a Comment