expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Nov 2, 2011

Berwajah Baru~

Salam kawan2..
Kehidupan sudah berubah dgn kehadiran insan ke3..Jeng..jeng..Adam Isyraq Hanania B. Mohd Iszuwan telah selamat tiba ke dunia pada 12 Jun 2011 tepat 1055pm di Maternity Hospital P.Pinang (MHPP) seberat 2.75kg je.. Perut masa mengandung sikit punya besar tp isi hanya 2.75kg..hahaha..air je lebih..
Dengan kehadiran Adamhan maka terbitlah idea untuk mengetengahkan satu bisnes yang menjana pendapatan sampingan selain memelihara alam sekitar sambil berjimat..hihi.. Harap2 kawan-kawan sama-sama bagi sokongan..
Kawan-kawan pernah dengar Cloth Diaper (CD) atau dalam bahasa melayu dipanggil Lampin Kain Moden.. Apa itu CD?

  1. Lampin kain rekabentuk moden.
  2. Bahagian luar CD di lapisi dengan sejenis kain khas iaitu polyurethane Laminate (PUL) yang kalis air supaya ia tidak mudah bocor .
  3. Bahagian dalam/atas CD yang di panggil "inner" diperbuat dari kain microsuede/bamboo charcoal yang lembut dan cepat kering dimana bayi akan terasa selesa sama seperti lampin pakai buang.
  4. Lapisan dalam CD ini di jahit dengan poket khas untuk memasukkan pelapik khas (insert) yang tinggi daya serapan.
  5. Ianya mudah di bersihkan. Boleh di cuci dengan tangan atau mesin basuh untuk membantu kerja-kerja pencucian yang lebih praktikal.
  6. Sesuai digunakan dari umur bayi baru lahir sehingga 15kg/17kg/20kg kerana saiznya "One Size" iaitu boleh laras menjadi saizS,M dan L   
  7. Untuk sebarang maklumat lanjut boleh tengok dekat link ni..clothdiapermalaysia.com

Kenapa perlu menggunakan CD?
 So, nantikan kemunculan CD pilihan Adam untuk anda semua..Hanya yang terbaik untuk anda~

No comments:

Post a Comment