expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sep 22, 2010

Glad to be back

Salam...

Rasanya dah terlalu lama aku tak update entri..huuuu.. Terlalu banyak benda nak kena setel..
Apapun, belum terlambat lagi kalau nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir Batin!
Yang sebenarnya, otak aku beku nak update entri..banyak sangat benda dalam kepala sampaikan masa untuk diri sendiri entah ke mana.
Tahun ni adalah tahun pertama aku sambut Ramadhan & Aidilfitri sebagai seorang suami..eheh.. Tapi tak banyak beza pun..Mana tak nye..sahur sorang-sorang...berbuka sorang-sorang.. kalau ada pun, bila balik jumpa wife, baru lah merasa 'berfamili'... huuuuu...
Tapi part yang paling best masa time pagi-pagi raya..first time rasa macam King..time wife mintak ampun maaf kat aku..hahaha..(ehem..acah je.. )
Actually, banyak benda yang berlaku time raya hari tuh..cousin eksiden & meninggal la, kedai along aku kena overtake la, macam-macam lagi..sampai semput jugak la aku dibuatnya. Tapi apapun, aku sangat berpuas hati berhari raya pertama kali sebagai suami dan jugak menantu.. We did our best to both side... Itu pun hasil perancangan rapi aku dan wife...
Hummm..tu jelah kot untuk entri kali ni.. Aku tengah struggle cari tune untuk kerja balik ni..even dah 3 hari masuk site, tapi kepala otak aku duk sibuk teringat wife kat penang...
aduhaiii...camane nak kerja ni..?

erkkkk..nanti-nanti lah aku update lagi..ahaaaaa..

No comments:

Post a Comment